To my Poem

Och how ah hate this awfy rhymin’

Where thee have tae get perfect timin’

It really just feels like ah’m mimin’

‘Most every time

But still ah really must keep findin’

Brand new rhyme

 

The awfy rhymes are naw sae kind

But still ah know ah must now find

Ah know ah must now use my mind

An’ aw ma heart

But now ah must stick with ma bind

Finish ma art

 

But still ah must dae ma own work

Without me having a big quirk

I really want tae use a fork

Or have a fight

Or make holes on in it wae a cork

But I’m nae right

 

By Aidan B

One thought on “To my Poem

Leave a Reply

